Sunday, December 12, 2010

Terhasil sebuah blog

Salam. Taraaa! Akhirnya terhasil juga lah blog ni. Meraban aku cari sana sini, pelik2 je. Pg mamp la, asalkan aku dah buat cukup. Dah tak larat nak cari lagi. Kene korek ilmu kat org lain camne nak buat itu ini dan sebagainya. Yang sebenau-benaunye, aku dah pernah buat blog ye cik abg dan cik akak, tp disebabkan aku bukan minah blogging, maka blog tu telah terbiar tanpa di-update apa-apa pun. Dah pemalas cenggini tak pat ah jep nak update segala bagai. Akhirnya blog ku telah terkubur begitu sahaja tanpa aku mengingati email dan PASSWORD. Macam harun daaaa, password pun susah nak hengat. Jadi bila dah buat baru, aku pun berazam mintak2 lah lepas ni rajin sikit update. Takkan aku dah meraban cari itu ini dan lastly biar cam tu je. I dont want banana fruit 2 times-ADNAN SEMPIT. So kene lah merajin kan diri mengupdate ye. Jadi kau, kau dan kau yang bace diharap lah berpuas hati dgn blog aku yg tak seberape ni. Bukan nye untuk show pun, tak payah la aku buat cuns-cuns. Haha. Jadii selesai di sini sahaja, TY

No comments:

Post a Comment