Thursday, December 30, 2010

Congrats Malaysiawwww

Assalamualaikum. Semalam selepas penantian selama 14 tahun Harimau Malaya telah berjaya menewaskan Sang Garuda Boyan. Huhu. Kesian Markus, bengang je bila Malaysia goal kan? Tu la, haritu boleh la kau nak berlakon kau kena laser segala bagai, nak mempertikaikan kelemahan pasukan Malaysia. Sekarang dekat tempat kau sendiri, tgk sendiri la macam mane rimau ni beraksi. And patut bagi setinggi pujian dekat goalkeeper Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat aka KFCM. Dia tersangat tangkas okay. Aku mmg impressive la tgk dia main semalam, dah byk kali Indon try nak score tp cepat2 je dia tgkp. Bagus la awak. Hihi. Semalam jugak dekat twitter beriban cakap pasal KFCM ni. Ramai pun google dia. Aku pun apelagi laju je cari facebook dia. Sekali dah ade awek la, http://www.jejariruncing.blogspot.com/. Haa tgk. awek dia cantik okay. So awek2 kat luar sana, jgn patah hati. Aku pun kecewa sikit. elehh. Tapi takpe, dia dah ade awek pun ape dehal, aku mmg minat kat dia. Wira malaysia. Love you KFCM :)
Tu haa si abang cina
Cik Elia, cun kan? Siap berdivider besi lagi okay :)
Umang aiii sweetnye. Pandai ke apek menyanyi?


Apa2 pun aku doakan dorg due kekal lah, sesuaii sgt. Lagi2 lepas bace blog cik elia yang cerita camne dorg kenal and cpl sume tuu. Sgt manis dan lucu. Haha all the best. Terima kasih kerana membaca

No comments:

Post a Comment