Tuesday, December 14, 2010

Plan tak menjadik!

Assalamualaikum. Harini plan konong-konong nak pergi cari kerja dgn cik Atika Yaacob lah enn. Aku pun mesej dia tanya pasal itu semua. Dia pun onn je. Lalu kami dah set time untuk pergi pada waktu petang dan target tempat yg hendak dituju ialah area Wangsa Maju. Lalu aku pun sambung tgk jumanji samapi pukul 11 pg. Pastu baca paper, mengeja lah ape yang ade dalam paper tu. Dah rase ngntuk, aku decide untuk take a nap lah enn, konon dalam pukul 3 ke tersedar laa. 

And the story goes..


Tibe2 setelah tidur yang enak, aku tersedar. Tgk jam dah pukul 5 ptg. WhatheF! Asal bangun lambat ni? target pukul 3 nak bangun dan siap2 pergi cari kerja. Aduh dalam hati dah risau takut si Eika marah yela tak tepati jani. Ecehh. Dah tu aku tgk inbox mesej from Eika. Rupanya tak jadi sebab dia nak pergi balai ade hal. Wahh syukran. Selamat aku. And aku pun terus bangun dan menunaikan solat asar. Aku redha jela dengan plan yg tak menjadi ni. yela tak slalu apa yang kita plan menjadi. Bak kata pepatah " kita hanya merancang tuhan yang menetukan "

No comments:

Post a Comment