Monday, December 20, 2010

Niat murni membantu cikgu

Assalamualaikum. Ye cik kak dan cik abg sekalian. Walaupun aku telah graduate dari sekolah menengah. Aku masih berhubung dgn cikgu aku. Oleh itu aku pun telah diroger kawan2 utk dtg ke sekolah membantu formteacher aku pindah2 barang. Untuk makluman. Sebelum ni formteacher aku which is puan addawiyah berkampung di bilik guru. Setelah cikgu multimedia pindah iaitu Encik Yusuf, Puan Adda pun dipanggil untuk menggantikan tempat Encik Yusuf. Dan aku bersama kwn2 aku kena lah tolong dia angkat2 barang. Fuihhhhh berhabuk habis. Dah lame ke kertas2 dan buku2 tu bertapa kat situ? habis berhabuk baju aku. Nasib baik pakai baju kelabu so taklah nampak sgt. Dah tu dgn panas nye, mau tak berpeluh aku. Nasib baik after dah habis angkut barang. Kitorg ke makmal komp pulak nak susun barang cikgu kat sana. Ahaaa AIRCOND! Baru time ni lah aku terasa bahawa nikmatnye aircondd. Berguna jugak kau untuk menghilangkan kepanasan aku. Okay dan setelah kemas2. Datang pulak si Ajeerah dgn Intan. Perhh yang aku berbulunya, datang bukan nak menolong, setakat usha je kitorg buat kerja. Dorg dgn senang lenangnye baca paper lah, buat kuiz lah. Lagi2 Ajeerah. Panas hati dgn gelagat minah ni. lepas dah halfway kerja. Dtg lah tanda2 kepenatan. Kitorg pun mula buat hal sendiri, dgr2 lagu. Main game. Dan..................... tak lupa juga untuk  posing! Part yang paling aku sukaa. Dan ini lah dia sedikit picisan dari gambar kitorg. Huhu





Ha tu diaa yang pertama. Wait! Ade lagiii
Ops jgn tgk drumstick saye! Besar punya

Eh itu aku, dah macam keje opis. Hikhik
Masing2 buat muka comel

mak enon heran asl kitorg posing meloncat. haha
abg superman! wait for me


muka tgh get ready nak fight
wachaaaaa!

dan aku rasa cukup lah setakat itu je pic2 yg aku nak share. kang lelame korg gak berbulu tgk gambar2 poyo aku. Haha lopeh tu cikgu gwa cakap nak belanje beb! tapi esok la pulok. Dia mintk suggestion kitorg. Mane ehh restoran yg menjadi pilihan kami? Jeng jeng jeng. tunggu lah update aku yg seterusnyaa. Time kasih kerana membaca
                                          

No comments:

Post a Comment