Friday, December 31, 2010

Sterling Knight

Assalamualaikum. Hm memandangkan hari yang penuh kebosanan seperti hidup di padang pasir. Aku memang da taktau nak buatpe. So aku decide untuk dengar lagu by Sterling Knight-Hero. Perh gwa cakap lu, lagu ni memang tersangat best beb. Suke sgt. Macam lagu nak ngorat awek lu orang bagi lagu ni pun boleh. Lagi satu penyanyi ni pulak hensem nak mamp, memang aku sangkut betul la. Dah la mate cantik, cair owwwww

Haih apehal la encem sgt mamat ni. Kan bagus kalau dia jadi kawan aku. Haha kalau kau org byk yang nak dia jadi  bf, heh aku pulak tak minat laki macam ni, jambu sgt babe. Aku pun jamban so tak minat la laki jambu. Haha. Taste gwa yang muke macho2, macam ni ke
yang pertama mestilah dia. huhu
Ha ni, walau apak ku kate dia cam pondan. tetap dihati :)
Yang terbaik mcm ni lah, baru macho. Tak jambu
Ciri2 itulah yang perlu ada pada seorang lelaki sejati. Tak main lah jambu2 ni, kegilaan ramai la. I dont like. Haha tak hensem takpe asal macho enn. Tak kaye takpe asal jujur. Aku tak suka laki kaye, kepoyoan melanda dorg. Almaklum lah kaye, sume bnde nak berlagak. Haha

No comments:

Post a Comment