Tuesday, December 14, 2010

SPM IS OVER.

Salam sejahtera makhluk2 Allah sekalian. Cukup fair utk org yang muslim bahkan non-muslim  kerana kita sama2 makhluk yang dicipta oleh ALLAH tak kira lah kau bangsa apa sekalipun nyah. Okay topik aku bukan nak bercerita pasal kejadian insan ye. Cuma nak menghebahkan kepada kau, kau dan kau yang aku dah habis SPM. Lu orang dahh? Haha ade yang belum en. Gwa tau. Tapi tkpe, bagi yang belum teruskan perjuangan kalian ye. Jadi memandangkan teman dah habis SPM jadi tugas teman kena mencari koje la pulak. Haiyaa ini yang buat gwa pening babe. Nak cari kerja kat mane daa? Kat jj dah kompem2 boring walaupun aku tak pernah keja situ, tgk pun tau. Ecehwahh yeke? Lantok pii le, ape aku kesah. Yang penting pilihan pertama mesti dekat2 sebabbbb jimat kos. Tak payah la aku nak keluar duit byk utk transport. Jadi dah tentu2 lah aku memilih nak cari kerja kat Wangsa Walk Mall sebab tempat tu pun terletak dalam kawasan Wangsa Maju. Memang jadi pilihan hati dennn lah en. Tapi masalahnye, aku pemalu bhaii, dah tu pemalu korg paham2 sendiri lah camne aku nak bertanya. Nak tgk ade vacancy pun, alahaiiii segan lah! >.<
Jadi next step aku dah bercadang untuk mencari keje bersama Nuatika Yaacob, jadi dialah yang aku akan suruh untuk bertanya, selamat lah aku takyah nak tanya. Paling berani pun call cakap dalam tepon perh gwa paling gentle babe. Jadi misi untuk cari kerja bermula esokk dan seterusnyaaa :)
 

No comments:

Post a Comment