Sunday, May 1, 2011

Title for this entry?

Assalamualaikum. Tulun tulun saye dah kekeringan idea. Tu pashal laa ana da lame tak update blog. Lagipun keje, so balik keje memang tak ahh aku nak bukak blog update segala bagai walaupun ade hot story ala2 "pisang goreng panas" dan hati aku membuak2 nak story kat you ollz tapi disebabkan kemalasan yang mencapai tahap maksima, niat aku terkubur begitu sahaja dan hari2 berlalu tanpa menyebarkan cerita panas itu. Jadi disini saya nak memaklumkan bahawa saya sedang menaiktaraf blog saya yang dah lame tak diusik ni. Ikutkan aku malas nak design2 blog aku cecantik cam org lain. Biorlah mereka bersaing antara satu sama lain tapi blog aku biar lah sesimple ini sahaja. Maleh teman nak nuka lagi. Okay tadi aku terbaca pasal entry Eika http://eikayaacob.blogspot.com/2011_04_01_archive.html. Hamboi, perli aku ke ape? Ish aku bukan ape, since dah naik pangkat ni, aku busy kot. Nak jage staff2 aku lagi, igt senang ke. Tiap2 hari ade je complain, lepas tu kena buat proposal lagi. Dengan nak lepak lagi, mmg tak pat ah der, pengsan aku camtu. Takpe nanti aku cuti kite lepak la en en. Hihi btw aku sendiri taktau arah tuju aku pasal entry ni. Seriously im out of idea. Haha soryy korg, salam

No comments:

Post a Comment